V pokračovaní série článkov na tému „Ako si zlepšiť e-shop“, ktorú píšeme pre technologický magazín www.nextech.sk, som sa pozrel na moju obľúbenú tému, a to efektívne rozloženie prvkov na eshope, prispôsobenie domovskej stránky a opísal som zmysel určitých prvkov.
Všetko, čo umiestňujeme na eshop, má buď negatívny alebo pozitívny dopad na nášho potenciálneho zákazníka. Prvky stránok dokážu buď vzbudiť záujem alebo zmiasť a teda odstrašiť zákazníka. Prvky, ktoré pridávame na eshopy, musia byť jasné a musia jednoznačne minimalizovať rozhodovaciu paralýzu, ktorá má vždy negatívny dopad na zákazníka. Ak sa váš zákazník nevie rozhodnúť, odchádza z eshopu preč.
V článku som poskytol aj praktické rady, ako prvky, ktoré v článku spomíname, efektívne rozložiť na domovskú stránku eshopu.
Verím, že séria článkov bude mať za následok zlepšenie nejedného eshopu.
Expertné konzultácie v oblasti eshopov poskytujeme nielen našim klientom, ale je možné si dohodnúť konzultáciu aj Vášho eshop alebo web riešenia.