ikona
ikona
ikona
dots
Orbit item
Orbit item
Orbit item
Circle

Ako správne navrhnúť kategóriu produktov na eshope?Ako si zlepšiť e-shop: 4. časť. / nextech.sk

Ako si zlepšiť e-shop: 4. časť. / nextech.sk

AKO SPRÁVNE NAVRHNÚŤ KATEGÓRIU PRODUKTOV NA ESHOPE?

V čísle 5/2024 technologického magazínu www.nextech.sk sme v článku zo série "Ako si zlepšiť e-shop" rozpísali tipy a triky, ako správne navrhnúť kategóriu produktov na eshope. Kategória na eshope zohráva kľúčovú úlohu nielen vo filtrovaní produktov pre návštevníkov, ale aj v SEO optimalizácii a zlepšovaní efektivity platenej reklamy. Aby ste dosiahli tieto ciele, je potrebné zamerať sa na správnu štruktúru a funkcionalitu kategórií.

Základné rady pre kategóriu produktov:

Filtrácia Produktov:

Umožnite zákazníkom vyhľadávať produkty podľa špecifických parametrov ako farba, veľkosť či materiál.
Filtre by sa mali automaticky prečisťovať na dostupné možnosti. Napríklad, ak nemáte hnedé tenisky, možnosť "hnedá" by sa nemala zobrazovať.

SEO Optimalizácia:

Kombinácie filtrov by mali byť viditeľné v URL, napríklad ".../obuv/farba/modra/material/koza". Takéto URL sú ľahko indexovateľné vyhľadávačmi.
Tieto parametre by sa mali zobrazovať aj v hlavnom nadpise (H1) kategórie, čo zlepšuje relevanciu pre vyhľadávače.

Dizajn a Rozloženie:

Používajte osvedčené vzory dizajnu. Napríklad bočný panel (sidebar) na ľavej strane pre filtre a horizontálne rozložené nadpisy, podkategórie a produkty.
Vyhnite sa prílišným experimentom v dizajne, ktoré by mohli zákazníkov zmiasť.

Funkčnosť a Rýchlosť:

Podporte multivýber filtrov, aby si zákazníci mohli vybrať z viacerých variant produktov.
Na mobilných zariadeniach by filtre mali prekryť obrazovku a zobraziť možnosti filtrácie.
Zabezpečte, aby sa parametre okamžite zobrazovali po kliknutí, čím sa zvýši pocit rýchlosti webu.

Pre podrobnejšie informácie a praktické rady, ako optimalizovať kategórie na vašom eshope, prečítajte si celý článok, na odkaze nižšie.

Mgr. Ivan Kopčík | CEO
autor článku
Mgr. Ivan Kopčík | CEO

Som človek, ktorý neustále hľadá nove výzvy a snaží sa prekonávať svoje limity. Spoločnosť For Best Clients, s.r.o. som založil po úspešnej kariére v IT ako prirodzené pokračovanie mojich skúseností. 

dots

Poradíme Vám s vašim aktuálnym eshopom

Expertné konzultácie v oblasti eshopov poskytujeme nielen našim klientom, ale je možné si dohodnúť konzultáciu aj Vášho eshop alebo web riešenia.
 

Prečo konzultácie?
consulting-promo

Naši klienti hovoria za nás

So spoločnosťou FBC so spokojný, výsledkom je spolupráca, ktorá trvá už viac rokov ako aj nový web ktorý sme spustili nedávno.

Ing. Milan  Kovalančík
Ing. Milan Kovalančík
Majiteľ & CEO, mobilonline.sk

Eshopový systém Grandus nám umožnuje plniť aj náročné požiadavky nášho segmentu. Takisto oceňujem kvalitu spolupráce pri tvorbe zadaní, riešení úloh a návrhov potrebných technických riešení v rámci našej spoločnosti.

Tomáš Nemčovič
Ing. Tomáš Nemčovič
Ecommerce Manager, Murat, s.r.o

Vďaka profesionalite, kreativite a odbornosti tímu For Best Clients môžeme tvoriť a kontinuálne zlepšovať náš destinačný portál - www.regiontrnava.sk - tak, aby návštevníkom prinášal jedinečné zážitky.prost

Ing. Alexander Prostinák
Ing. Alexander Prostinák
výkonný riaditeľ OOCR Trnava Tourism

Tešíme sa zo spolupráce so spoločnostou FBC. Táto platforma ponúka širokú škálu užitočných funkcií a nástrojov, ktoré nám umožňujú efektívne spravovať svoj e-shop a zvýšiť tak jeho výkonnosť. Ďakujeme vám za spoľahlivý produkt!

PaedDr. Matej Uram
PaedDr. Matej Uram
Majiteľ & CEO, Bežecké Potreby

FBC sme si vybrali pre technologickú vyspelosť ich riešenia, rýchlosť implementácie, proaktívny prístup a flexibilitu. Dodatočne sme zistili, že aj ľudsky sú veľmi fajn, dobre sa s nimi robí :)

Martin Drobný
Martin Drobný
CEO, Digital Solutions / Nextech

Spolupracujeme s FBC od roku 2014. Pomáhajú nám s budovaním nášho portálu www.3D.sk, ktorý slúži pre 2D a 3D grafikov z celého sveta, preto kladieme veľký dôraz na krásu portálu, jeho funkčnosť a zároveň na bezpečnosť. Rád by som vyzdvihol profesionalitu celého tímu FBC, ako aj vynikajúcu komunikáciu a promptnosť ich reakcií.

Richard Polák
Richard Polák
Majiteľ & CEO, 3D.sk
ikona
ikona
ikona