ikona
ikona
ikona
dots
Orbit item
Orbit item
Orbit item
Circle
Kľúč k efektívnejšiemu nakupovaniu Pokročilý manažment parametrov v kategóriách na e-shope
Pokročilý manažment parametrov v kategóriách na e-shope

Nepochybne sa zhodneme na tom, že v dobe pretlaku eshopov zákazníci očakávajú nielen kvalitné produkty, ale aj pohodlný a efektívny nákupný zážitok. Jedným zo spôsobov, ako e-shop môže vyhovieť týmto očakávaniam, je prostredníctvom pokročilého manažmentu parametrov v kategóriách. V tomto článku sa pozrieme na význam dobre spracovaných parametrov na produktoch a ich usporiadanie v jednotlivých kategóriách, ako aj na možnosti zobrazenia a filtrácie podľa týchto parametrov na e-shope Grandus.

Význam dobre spracovaných parametrov


Správne spracované a usporiadané parametre produktov v kategóriách majú významný vplyv nielen na zákazníka, ale aj na celkovú správu e-shopu. Pre zákazníka to znamená možnosť rýchlejšieho a presnejšieho vyhľadávania produktov podľa špecifických potrieb a preferencií. Umožňuje im to efektívnejšie nielen porovnávať produkty a ale najmä rozhodovať sa na základe preňho relevantných informácií. Z pohľadu správy e-shopu to vedie k lepšej organizácii produktového portfólia, čo uľahčuje správu inventára, akcií a zlepšuje SEO optimalizáciu. To v konečnom dôsledku prispieva k vyššej spokojnosti zákazníkov a môže výrazne ovplyvniť konverzné sadzby a celkový obrat e-shopu.

Možnosti zobrazenia a filtrácie


Zobrazenie a filtrácia podľa parametrov v kategóriách je kľúčovým prvkom, ktorý zvyšuje používateľskú prívetivosť e-shopu. Umožňuje zákazníkom rýchlo zúžiť vyhľadávanie na tie produkty, ktoré spĺňajú ich špecifické požiadavky. Toto je obzvlášť dôležité v e-shopoch s širokým sortimentom, kde môže byť vyhľadávanie bez týchto nástrojov časovo náročné a frustrujúce.

Pokročilé možnosti v Granduse


E-shopový systém Grandus ide ešte ďalej vo vylepšovaní zážitku z nakupovania prostredníctvom pokročilého manažmentu parametrov. Umožňuje správcom eshopu zaradiť parametre do dvoch kategórií: základné (Basic) a pokročilé (Advanced). Základné parametre sú tie, ktoré sú zobrazené priamo v kategóriách a sú najdôležitejšie pre bežné vyhľadávanie zákazníkov. Pokročilé parametre sa zobrazia, keď zákazník zvolí možnosť "zobraziť všetky parametre v kategórii". Tento prístup nielenže umožňuje zákazníkom prispôsobiť si zobrazenie podľa svojich potrieb, ale tiež automatizuje proces klasifikácie parametrov, čím šetrí čas správcom e-shopu. Všetky parametre, ktoré nie sú explicitne zaradené do kategórie Basic, sú automaticky považovanované za Advanced, pokiaľ nie sú blacklistované. Tento inteligentný systém umožňuje flexibilnejšie a efektívnejšie riadenie produktových informácií, čím značne zlepšuje zážitok z nakupovania na e-shope.

Ďalšou významnou vlastnosťou systému Grandus je možnosť blacklistovania určitých parametrov pre zobrazenie na shope. Toto umožňuje e-shopom udržiavať čistotu a prehľadnosť v zobrazení parametrov bez nežiaduceho zaťaženia zákazníka nadmerným množstvom informácií ale zobrazovania atribútov, ktoré slúžia na interné účely. Správcovia e-shopov tak majú lepšiu kontrolu nad tým, ako sú produkty prezentované zákazníkom, čo zvyšuje šance na uspokojenie ich potrieb a preferencií.

Význam tejto funkcionalitý nie je možné podceniť. V dobe, keď zákazníci očakávajú maximálnu prispôsobivosť a efektivitu pri online nakupovaní, poskytuje Grandus nástroje, ktoré e-shopom umožňujú stať sa lídrami v oblasti zákazníckej spokojnosti a inovácií. Zároveň tieto možnosti zefektívňujú interné procesy správy e-shopu, čo vedie k znižovaniu nákladov a zvyšovaniu efektivity.

V konečnom dôsledku, pokročilý manažment parametrov v kategóriách na e-shope nie je len o zlepšení vyhľadávania a filtrácie pre zákazníkov. Je to o vytváraní systému, ktorý podporuje lepšie rozhodovacie procesy, poskytuje hlbší vhľad do preferencií zákazníkov a umožňuje e-shopom dynamicky reagovať na meniace sa trhové podmienky.

Mgr. Róbert Lešundák | Sales
autor článku
Mgr. Róbert Lešundák | Sales

Vo For Best Clients, s.r.o. pracujem už ôsmy rok. Zameriavam sa najmä na rozvoj a exekúciu obchodnej, projektovej a konzultačnej činnosti spoločnosti. Spolupracoval som na implementáciach niekoľkých desiatok projektov rôzných veľkostí a odvetvi, ktoré vďaka skúsenostiam s ERP systémami a vášňou pre neustále sa vyvíjúci svet IT spľňajú prísne štandardy moderných Ecommerce riešení.

dots

Poradíme Vám s vašim aktuálnym eshopom

Expertné konzultácie v oblasti eshopov poskytujeme nielen našim klientom, ale je možné si dohodnúť konzultáciu aj Vášho eshop alebo web riešenia.
 

Prečo konzultácie?
consulting-promo

Naši klienti hovoria za nás

So spoločnosťou FBC so spokojný, výsledkom je spolupráca, ktorá trvá už viac rokov ako aj nový web ktorý sme spustili nedávno.

Ing. Milan  Kovalančík
Ing. Milan Kovalančík
Majiteľ & CEO, mobilonline.sk

Eshopový systém Grandus nám umožnuje plniť aj náročné požiadavky nášho segmentu. Takisto oceňujem kvalitu spolupráce pri tvorbe zadaní, riešení úloh a návrhov potrebných technických riešení v rámci našej spoločnosti.

Tomáš Nemčovič
Ing. Tomáš Nemčovič
Ecommerce Manager, Murat, s.r.o

Tešíme sa zo spolupráce so spoločnostou FBC. Táto platforma ponúka širokú škálu užitočných funkcií a nástrojov, ktoré nám umožňujú efektívne spravovať svoj e-shop a zvýšiť tak jeho výkonnosť. Ďakujeme vám za spoľahlivý produkt!

PaedDr. Matej Uram
PaedDr. Matej Uram
Majiteľ & CEO, Bežecké Potreby

FBC sme si vybrali pre technologickú vyspelosť ich riešenia, rýchlosť implementácie, proaktívny prístup a flexibilitu. Dodatočne sme zistili, že aj ľudsky sú veľmi fajn, dobre sa s nimi robí :)

Martin Drobný
Martin Drobný
CEO, Digital Solutions / Nextech

Spolupracujeme s FBC od roku 2014. Pomáhajú nám s budovaním nášho portálu www.3D.sk, ktorý slúži pre 2D a 3D grafikov z celého sveta, preto kladieme veľký dôraz na krásu portálu, jeho funkčnosť a zároveň na bezpečnosť. Rád by som vyzdvihol profesionalitu celého tímu FBC, ako aj vynikajúcu komunikáciu a promptnosť ich reakcií.

Richard Polák
Richard Polák
Majiteľ & CEO, 3D.sk
ikona
ikona
ikona