V pokračovaní série článkov na tému „Ako si zlepšiť e-shop“, ktoré píšeme pre technologický magazín www.nextech.sk, sa zaoberám dôležitosťou podpory prihlasovania zákazníkov pomocou sociálnych sietí, poskytujem zoznam možností, ako zvýšiť počet registrovaných zákazníkov a dávam tip na výmenu newslettera za registráciu.
Prevádzkovatelia e-shopov by sa mali snažiť znížiť alebo odstrániť bariéry, ktoré stoja v ceste zákazníkom pri dokončovaní objednávok. Začiatok zákazníckej cesty je moment, keď zákazník otvorí e-shop po prvýkrát. V článku tiež upozorňujem na hodnotu údajov získaných od zákazníkov, ktorí okrem platenia za tovar poskytujú aj svoje osobné dáta.
Článok celkovo prechádza možnosťami, ako zvýšiť percento registrovaných zákazníkov, upriamuje pozornosť na konkrétne aspekty webov, kde je možné robiť vylepšenia a v neposlednom rade opisuje reálny príklad z praxe, kde sme zákazníkovi dopomohli radikálne zvýšiť počet registrovaných zákazníkov.
Expertné konzultácie v oblasti eshopov poskytujeme nielen našim klientom, ale je možné si dohodnúť konzultáciu aj Vášho eshop alebo web riešenia.